Odstąpienie od umowy

najlepsze_sklepy_internetowe

Jeśli trafiłeś na ta stronę to najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu...

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania!  Poniżej znajdują się informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru. 

Każdy klient, czyli konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego przysługuje prawo do odstąpienia umowy zakupu towaru zawartej na odległość, bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru do rąk własnych. 

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o tym fakcje mailowo na adres promesso.allegro@gmail.com o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Zdecydowanie ułatwi nam prace wypełnienie formularza o odstąpieniu od umowy, który znajduje się poniżej. 

 

Przy odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Pieniądze zostaną zwrócone państwu nie później niż 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

 

Formularz do pobrania:

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z RĘKOJMI PRZEZ KONSUMENTA (REKLAMACJE)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Macie Państwo po wykryciu wady prawo:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;

c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

d. żądać usunięcia wady.

 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

 

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres: Promesso ul. Polna 15 95-081 Dłutów. (po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej - prosimy nie wysyłać paczek z płatnością przy odbiorze), a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

 

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: promesso.allegro@gmail.com

pixel